Ska jag gå till vänster eller höger?

Jag är förvirrad just nu och det brukar jag inte vara. Jag vet 90 % av gånger vart jag vill men nu har jag hamnat vid ett vägskäl och jag kan bara välja vänster eller höger. Och jag vill gå rakt fram, jag vill inte ta en omväg runt för att nå mitt mål. Jag vet mitt mål men inte vägen. Den förvirringen gör mig lamslagen, trött, arg och ledsen. Jag känner för mycket för att kunna välja ett klokt val. Plus tentor, student, jobb, laga bilen och inlämningar. Jag är för trött för att kunna välja klokt och kränkt.

För två veckor sedan var jag pep på Finland och nu ser jag inte ens avresedagen för jag ser så mycket annat. Det jag ville för en stund sedan är helt fel nu. Jag är inte den typen som velar och jag har svårt för sådana människor. Så ja, jag har inte så mycket tålamod inte ens till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0