And the award goes to

Ja, mig. Jag köpte mig ett office-paket och en skrivare (som jag älskar men har aldrig använt den) men jag kunde inte installera dem eftersom jag inte kunde inte komma ihåg lösenordet till macen. Till själv säkerhetsdelen. Så duktigt idiot. Och installationskivan är ju självklart i Stockholm.
Men mamma skickade ner den med posten och kommer förhoppningsvis imorgon. Jag har ju plugg jag måste skriva ut och så.
Förövrigt är det här en natt då man inte kan sova, alla tankar spinner vidare av sig själva. Börjar att tänka på CP i Södertälje och slutade på Swebus. A ni fattar, inte en enda tanke är vettig.
Så slog på datorn för att slå på Johnny Cash och fixa lite annat.
Men jag vill sova!!

Kommentarer
Postat av: sophia

me miss yoooou, ses på fredag :DDDDDDDDD

2010-09-07 @ 13:22:45
URL: http://kissthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan menaru? hahah jag är pank! jag bjuder på bärs nästa månad! hahahaha

2010-09-08 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0