oh my love, it makes me sad when everything is bad

Jag borde inte drömma om det förflutna, jag borde inte minnas så mycket som jag gör och framförallt jag borde inte sakna det förflutna så mycket som jag gör. Jag är två helt olika människor på dagen och natten. På dagens mår jag bra, jag skrattar, jag är glad och jag minns de förflutna som något bra och det stör mig inte. Men på natten, då kommer mitt undermedvetna fram. Jag drömmer om allt som en gång varit och jag drömmer om fantasier som aldrig kommer ske. Men det finns en skillnad på mitt humör när jag väl vaknar. För ett år sen hade jag legat kvar i sängen och haft ont i hjärtat. Och idag vaknar jag med en känsla okay, vi tog en trip ner för minnesavenyn inatt. Mysigt men nu ska jag upp och se vad den här dagen har att ge mig.
Men jag kan erkänna att det tär på mig att drömma de drömmar jag gör just nu. Och de gör att jag saknar de förflutna mer än jag vill.
Längtar till den dag jag kan ärligt säga jag mår bra. Trodde aldrig att ett uppbrott kunde tära på mig så mycket som det gjort. Men jag älskar livet och dess kunskaper jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0