Nu ska jag fan bli bättre

Nu ska jag fan bli bättre i kroppen, har köpt på mig apelsinjuicie och proviva. Och en tomat för att det är så jävla gott. Nu ska jag ändra mina levnadsvanor, inge mer tv-tittande, facebook eller godis. Jag vill sova ordentligt, jag vill drömma rosa drömmar. Jag vill klara av skolan och det gör jag aldrig om jag mår så här. Det positiva just nu är att utslagen kliar inte så mycket som förut, så jag ska försöka och slippa doktorn och försöka hamna i rytm själv. Oh justa ja, tentan gick åt helvete. Jag visste vad tentan gick ut, jag visste vad han ville men det var som blockerat att få ut de på papper. Så jag ordbajasade och nu hoppas jag på att det gick igenom.

Nu sängen med skvaller tidning, en macka och ett stort glas med C-vitamin. Och tack för den söta kommentaren, värmde mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0