jag pluggade

Men så kom mejlkonto ivägen. Typ. Hittade gamla mejl från 2006 (de var tider de) och en massa reklam för det ena och andra. Varför sparar man på så mycket skit? Man kan ju inte slänga allt, som minnen tex men man kan ju inte spara på varje minne. Finns ju båda glada och ledsna minnen, och sådant som gör en arg. Så nu har jag slängt alla minnen som gör mig arg och ledsen. Finns nu bara glada kvar. Glada minnen som tar mig tillbaka ett par år och låter mig minnas tider, händelser och dofter och favvosaker man hade då. Och framför allt de bilder som låg på mejlen, de hjälper mig att minnas otroligt mycket. Dagar man trodde inte var så viktigt då men nu är kära minnen i hjärat.

Allt kärt ska man spara i hjärtat och allt annat skit ska man slå skiten ur. Hahaha god natt med er!

Kommentarer
Postat av: Maado

Jag rensade min inkorg för någon månad sen och jag håller verkligen med dig, oj vad mycket skit man sparar haha!

2010-10-15 @ 13:17:20
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0