HHAHAHHA DET HÄNDER BARA MIG

Jag sov väldigt gott, jag somnade första gången på länge avslappnad. Så skönt. Så gick upp och lagade mat, städade och lite sånt. Men vad tror ni händer?! Jo, smäller såklart in liltån i dörrkarmen. Så jag misstänker starkt att tån har en spricka i sig. Trots ett ispack sen klockan 15 kan jag knappt gå, om jag inte haltar som en kärring, och vill verkligen inte böja tån. Och jag som trodde att det allt skulle vända på sig, men nej. Bryt tån istället. Mycket roligare. hahaa sånt händer bara mig.

Ska väl diska och tycka synd om mig själv nu... haha

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Det kan ju faktisk göra jätteont, men jag tror inte de brukar gipsa eller sånt när det gäller tån. Hoppas det inte är så allvarligt och att det går fort över.

Sv; Nej, du har inte missat några inlägg, men jag har valt att inte skriva om att det inte är mer. Känns lite fjortis att göra ett eget inlägg av det. ;) Men klart, frågar många - så kanske jag måste.

2010-10-19 @ 20:28:14
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0