Far åt helvete

Era jävla nässelutslag. Era jävla kortisonsalvor som inte hjälper. Era jävla allergitabletter som inte hjälper. Era jävla p-piller som ger en sån jävla mensvärk. Era (läs min) jävla kropp som utan p-piller reagerar på att inte ha mens alls. Era jävla idioter som förstör för andra. Era jävla idioter som tycker synd om er själva när det är självförvållat. Era jävla blyertspennor som tycks försvinna varenda jävla gång jag ska göra en skissuppgift. Era jävla småglin som tror att de är lugnt att putta på en. Era jävla skapare till Jesse James filmen, två timmar som jag aldrig kan ta tillbaka. Era jävla snickare som har gjort allt galet hos mamma. Era jävla John Blundare som har vänt på min dygnsrytm. Era jävla digitalboxar som inte visar mer än skogstv. Era jävla människor som bara tar och tar men ger inget tillbaka. Era jävla människor som bara finns där men inget gör. Era jävla människor som anser att min svenska i detta tillfälle är helt åt helvete. Jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0