gaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!

Det kommer ju gå sååå dåligt! Jag pratar självfallet om projektarbetet, vi är tre pers i gruppen och det går i princip bara få fram en sida med material. Och hur jävla bra ser det ut att tre pers bara har fått ihop så lite? Och hoppas på minst VG? DÅLIGT!!!

Vete fan hur jag ska lösa de? Hitta på ett eget arbete och börja om på nytt och lämna imorgon? Göra en redovisning med powerpoint och göra det innan fredag? Varför i helvete ska det innan fredag?! J

o, juste det är ju kryssning nästa vecka så ingen skola överhuvudtaget... Fast fan vad nice det kommer bli! Längtar, (plus jag kommer gå emot strömmen. Jag kommer inte supa mig full, är inte sugen. Det är inte kul längre). Har jag blivit vuxen?!

Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0