Fin outfit från ICA Maxi? Ja

Lite svårt att tro, men ibland finns det grejer värda att köpa på Maxi. Sommarskor har väl alla köpt därifrån någon gång och nu lyckades jag hittade de, leggings och en skön topp.

 

Skönt att ha på stranden när de är lite blåsigt, 179 :-



Tygskor 99:- (passa på det är 3 för 2) Jag har ju båda paren såklart, plus att jag köpte ett par till mamma!



Leggings 69 :- (om man jag minns rätt) tycker att de här är roligare än vanliga vita, finns även i svarta

ps. Mamma, de är lite synd om dina blommor.


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, mne vad gör man inte för ett Marabou liksom ;)



Vilken är din favoritväska alla kategorier? Dyr som billig, vad äger eller drömmer du om!? ♥ ♥ ♥

2010-05-06 @ 16:22:58
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0