Egen tid idag

Drog en sväng in till stan idag. Jag behövde tänka och då hjälper de alltid att promnera och se på folk. Hursomhelst så satte jag på en bänk i Kungsan och efter en stund ringde klockarna från kyrkan som ligger brevid. Så jag smet in och de var de smartaste jag gjort på hela veckan tror jag. För prästen pratade om fläckar (läs svaga punkter) man har som man gömmer för att man hellre vill visa de fina och underbara egenskaper man har. Och då slog de mig, jag gör nästan alltid så. Säger allt positivt och beter mig efter de jag vill visa. Men allt spricker ju när något händer, ex när man hamnar i en situation som gör att man skrika men man måste lägga band på sig själv för att man just har sagt att man är snäll. Och går med på saker som andra människor vill. Det har jag gjort många gånger den här veckan, gjort saker för att göra andra nöjda och struntat i vad jag velat. Men nu räcker de, jag gör bara det jag vill. Så ni som förväntar något av mig, gå till någon annan. De ställer säkert upp men inte jag.

Kanske ett rörigt inlägg, men jag är så glad över att jag gick in där för där kom mitt svar. Jag vet hur jag ska göra. Fick även ett citat som stämde så bra, men skriver det imorgon.

God natt mina kära älsklingar!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej hur är det ?:)

2010-05-18 @ 16:55:34
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0