To-do-list

To-do-list:
- Gör en to-do-list
- Dammsuga
- Försöka få igång bilen
- Fixa bloggen
- En tripp till återvinningstationen
- En tripp till IKEA
- Gör matlåda tills imorgon
- Fota dages outfit, just bara för att jag inte orkar knyta skorna och kommer ha på mig gummistövlar sen när jag går ut


Är det bara jag som har svårt för söndagar? Jag har alltid tyckt att det varit långsamma, jag är alltid på dåligt humör, sliten, trött på en söndag och när man väl kommer på vad man vill göra så har den affären redan stängt eller inte öppet alls för att det just är söndag. Så jag ska komma på ett sätt hur man unviker söndagar i framtiden. Säger till när det gåt framåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0