Ett utbrott

Jahapp, så föll man för bloggvärlden... igen...

Mina planer om vad som kommer dyka upp här är mina klänningar som jag kommer att försöka mig på att sy och annat. Och så mina utbrott så jag börjar med ett sånt.

FAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Där var beviset, jag ska tydligen inte bli elektriker. Idag hade vi ECY-cup som är ett prov på elsäkerhet och yada yada, provet är relativt lätt eftersom vi får ha böcker med oss och man får fråga om det är nåt. Jag och fyra till fick 21p (G 24p och 39p fullpott) dvs jag sög medan resten av klassen fick runt 33p.
Hur fan gick det till?!

Jävlar vad jag är arg. För jag brukar klara prov, har inga problem med sånt och det är andra gången jag får ett IG under hela min skolperiod. JÄVLA SKIT!!! Hur fan kunde den där jävla idioten få 37p när han får IG på ett svenska prov. JÄVLA SKIT!

...hej jag är inte alls arg...

Fuck. Fuck. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0