Mrs Trötter

Det är tufft att gå från skola till heltidsjobb, speciellt när man börjar 07. Men det är bara bita ihop och tänka på alla roliga stunder som man har haft med gubbarna. Okay, alla är inte gubbar, de flesta är lärlingar och asheta men alla inom el är gubbar och så jag. Men hursomhelst roliga stunder var det. Mr B släpper sin Iphone i kaffekoppen, Mr M drar fel kablar, igen, Mr Ma räknar fel och det blir för korta kablar. När jag borrar sönder fk och allt släckts. Jag älskar mitt jobb, så det blir nog Strängnäs here I come. Finns det inte någon låt som går så fast med Jyväskylää nåting nåting. Äsch, minns nog fel eller nåt... Minnet är kort, puss för nu ska jag sova för att orka morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0