Fullproppad dag

Två klantigheter har hänt. 1. Borrade av hallbelysning. 2. Mitt parkeringstillstånd flög ut genom rutan som var nere för en gångs skull. Så jag fick stanna bilen och springa som a crazy person mitt ut i vägen för att leta. Hittade den, dock 15m längre ner på vägen. Vi var även och kikade på vårar hem och det river. Bara skalet kvar. Inge kök Inge badrum Inge hall Inge klädkammare. Fan va nice och få allt fräschare! Och så har de brunnit i Storvrets skolan, bra där småglin. Måste bara säga att fan vad jag trivs på gården. Familjer spelar fotboll tillsammans, far- och morföräldrar spelar kort tillsammans. Sånt händer inte i Tumba. Tråkigt. Ska sova nu, somnar nog innan jag ens ladda upp inlägget... Puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0