Jag har nog lite nomad-gener i mig

Jag är nog som pappa, har svårt att stanna på en plats för länge. Jag har känt så över ett år och nu har tillflykten kommit och jag har tagit chansen. Jag börjar helt enkelt plugga i en annan ort, Jönköping närmare sagt. Jag är så himla imponerad av mig själv med tanke på att jag var så himla skoltrött för tre år sen och nu, bara två månader i gymnasiet ska börja plugga i ytterligare två år till. Jag har haft flyt, gick en bra linje, fick en bra praktikplats som ledde till timanställning, fick ett till sommarjobb (som jag visserligen kommer dö på men men) och nu en flytt. I'm so freakin' happy! Allt har gått bra, visst några dagar går ibland åt helvete men så är de alltid men jag har hittat ett botemedel till dem. Mr M. Ska gå upp och träna lite och fixa bloggen den ser ju förjävlig ut. Puss!

Kommentarer
Postat av: sophia

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG :D love

2010-07-20 @ 11:03:01
URL: http://kissthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0