Hej hopp

Första dagen på Posten avklarad. Det gick otroligt bra, stressigt och mycket att hålla reda på men trots de så är det kul. Och ja just de. Jag slapp cykla utan får köra elbil i fem veckor. Yay! Men jag hade tänkt att ha de här veckorna och träna, få igång kondisen och gå ner litei vikt. Så istället för att träna under arbetstid får jag göra de efter jobbet. Så igår blev de en cykeltur på 4-5 km och core-övningar. Och de var bara basic för att få rätt hållning men jävlar vilken träningsvärk jag hade idag! Så det räcker med att göra rätt och få övningar så blir det bra. Idag blev de en tur på 8-10 km och styrka. Vi får se hur handikappad jag är imorgon... Nu ska de sovas, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0