En sån här helveteskväll

Trots att de är fredag och alla är peppade på att gå ut och ha kul så vill jag fly. Bort bort bort. Allra helst till Mr M, men det gick åt helvete... Är jag förvånad?! Nej, inte riktigt, vi pratar om mitt flyt som jag förlorade förra året. Jag vill sätta mig i Fården och trycka på gaspedelen och hamna vid västkusten, men jag är för trött för att köra ända dit, och det tar emot att tanka bilen. Vill för fan bort ett tag och tänka, andas och se soluppgången. Funderar lite på att dra till Brahes hus och se soluppgången men det kommer bli tufft att köra tre timmar när man drar vid 00. Varför i helvete bor jag i Turkiet och bilen står i Tumba? Va?! Blir totalt galen på att min pärla står där borta. oh fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0