JÖNKÖPING!!!

Nu sitter man i sitt nya rum, allt är nästan uppackat. Två lådor kvar och lite prylar ligger på skrivbordet men det finns ju en dag imorgon med.

Jag bor i en studentlägenhet och delar den med en tjej som heter Cassandra. En trevlig brud som vet allt eftersom som hon tog examen i våras så jag använder henne som lexikon. Hon kan allt. Hela lägenheten är förvånas värt fräsch med tanke på att hela huset är till för festande studenter. Köket är fräscht och jag har typ tre saker av allt så jag får diska ofta och vara snål men det ska nog gå. Så när folk kommer på besök får de ha med sig eget porslin och glas, hahaha.
Laddar upp en sommarbild. Tagen på Trasan ute vid en sjö norr om Nyköping. Ni får inte veta vad stället heter eftersom det är mitt smultronställe.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emmi

langa nummer!! :D:D jag är ledig i veckan så watch out! :D

2010-08-22 @ 22:00:17
URL: http://freepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0