Underbar måndag

Jätte fint väder idag, så min planerade shoppingdag flyttades förutom att jag lämnade tillbaka ett linne. Så istället för det åkte jag till Mölle med Trasan och tittade på svanar, de är så fina!





Jag var även och fixade mammas däck, jag (idioten) hade glömt att ta med mig navkapslarna när jag bytte till sommardäck och det är såna man måste skruva fast och inte slå. Men de på verkstaden är så snälla mot mig så det gjorde de gratis! De hjälper mig med allt där, som har med bilen att göra såklart! Så stort tack till gubbarna!



Nu ska projekt laga naglarna börja. Mina naglar är torra och skivar sig så all lack lossnar i kanterna inom ett dygn. Jag ska testa och fukta dem med olivolja och få den mjuka och fina innan onsdag. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0