Tröööööööööööött

Blev krogen igår, helt bara så där med Robin och Mange. Massor hände, det får räcka men kul hade jag!



Plugget idag och det gick bra, inga konstigheter där inte. Men sen på hemvägen, då hände de grejer. Jag unnade mig en glass, Daim, och första tuggan gjorde att en bit av choklad överdraget hamnade innanför bh på något höger, så det var ju bara att gräva fram den och slänga. Hahaa samma sak hände 3min senare. Lyckat!
Sen var det en insekt som inte såg utan flög rätt in i käften, skitäckligt! 

Så idag har var grävt innanför bh två gånger och haft en insekt i munnen, hahahaha. Händer ju bara mig. 
Nu ska jag ta en efterlängtad powernap!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

tack!

haha ja jag tycker att pokermarkerna hörde hemma på bloggen (A)

2010-04-15 @ 17:41:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Robin

Haha när man får choklad innanför bhn. är det inte ändå lättast att ta av sig bhn och suga upp chokladen?

2010-04-15 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0