Köpbegär

Ni vet när man hittar ett plagg som som ser ut att vara jätte fin på galgen, men sen när man provar den så ser det förjävligt ut? Jag råkade ut för det idag på H-M, hittade en söt sommar klänning som såg så fin ut men på mig så vare hmm, ursäkta? Aja, jag fotade den lite snabbt, överdelen bara.



Men så gick jag och kikade på skor, och det skulle jag inte ha gjort. Hittade flera skönheter, men jag fastnade speciellt för ett par vita sandaler, som skulle sitta fint i sommar och på studentflaket. Får väl råna en bank eller nåt, vem är med?



Gissa storleken på sandalerna, hihi. Jeansen och klänningen är mer rosa än orange. Fattar inte varför iphonen färgar dem så...

Nu ska jag sy klart klänningen!!! Och fota resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0