Klantigt

Jag åkte idag och handlade lite kläder i Skärholmen och så skulle jag mötta Mira där, men jag hann klanta mig innan jag ens kom dit.

1. Jag var hungrig (som vanligt) så jag stannade på DT:n för en 10krs hamburgare och när jag skulle betala så märkte jag en sak. VAR FAN LIGGER MITT BANKKORT?!?!? Yepp, jag hade glömt mitt bankkort hemma och fråga mig inte varför jag hade tagit ut det ur plånboken. Så där fick jag panik men som tur hittade jag en 10 i bilen (tack, mamma!) och fan va god hamburgaren var.

2. Miras klantighet men familj som familj. Vi skulle som sagt mötas i Skärholmen för jag kom dit med bil och hon med tuben från jobbet. Men hon var inte där i tid, och hon brukar vara i tid, så jag ringde upp henne och så svarar hon: oj jag åkte förbi Skärholmen och är i Vårberg. Hahaha!

Hon åkte tillbaka en station och så fick hon underkläder och solbrillor från mig. Snäll syster man är ibland!

Jag ska visa vad jag hittade imorgon, är asnöjd!

Puss och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0